Un dels interactius tàctils de gran format més sol·licitats, per les seves característiques úniques, són els tòtems tàctils. Com a especialistes en el seu lloguer volem exposar alguns usos pràctics i com implementar-lo. Perquè el seu ús i lloguer permeti a les marques millorar els seus resultats quan participin en esdeveniments corporatius.
Usos pràctics dels tòtems tàctils en lloguer
-
Recepció i registre
Un dels usos que es poden donar als tòtems en lloguer és perquè els assistents en esdeveniments i campanyes de màrqueting puguin registrar-se ràpidament. Agilitzant aquestes gestions, que podran ser realitzades pels presents de manera autònoma.
-
Informar els presents
Un altre dels usos més comuns dels tòtems tàctils és per a donar informació sobre l’esdeveniment als presents. Podent mostrar tota mena d’informació en ells. Des de mapes interactius, fins a horaris, empreses participants, zones de restauració… Qualsevol informació que vaig considerar rellevant podrà ser mostrada en els tòtems tàctils.
-
Exposició de productes i serveis
També, són dispositius tàctils de gran format ideals per a mostrar els productes i serveis de les marques que opten pel seu lloguer. Exposant els seus productes i serveis de manera cridanera i atraient. Aconseguint que un major nombre de presents coneguin els mateixos.
-
Jocs i concursos
Finalment, una altra de les maneres d’utilitzar els tòtems tàctils per a oferir jocs o concursos als presents. Aquests aconseguiran captar l’atenció de més assistents. A més, en moltes ocasions, són fets servir per a oferir una petita recompensa final o participar en un sorteig a canvi que els visitants aportin les seves dades.
Com implementar tòtems tàctils en el teu esdeveniment
Per a implementar de manera correcta els tòtems tàctils d’exterior hem de seguir una sèrie de consells.
-
Definir els objectius
El primer pas que s’ha de fer per a implementar amb èxit l’ús dels tòtems tàctils és definir els objectius. Des de captar l’atenció dels clients, aconseguir dades dels potencials clients, millorar l’experiència dels assistents, promoure els productes i serveis de la marca… Segons quin sigui el seu objectiu o objectius per a l’esdeveniment, els tòtems tàctils seran eines ideals per a aconseguir-los.
-
Disseny adequat
Una altra de les decisions que haurà de prendre perquè la seva implementació sigui un èxit serà triar el disseny adequat. Dins dels tòtems tàctils existeixen tòtems tàctils d’exterior i tòtems tàctils d’interior. I de diverses grandàries. Dins de les diverses grandàries i models podrà trobar el que millor s’adeqüi als seus objectius, tipus d’esdeveniment i lloc de celebració.
-
Contingut interactiu atractiu
Finalment, per a una bona implementació dels tòtems tàctils s’ha de generar un contingut interactiu atractiu. Sigui el que sigui l’ús que se li vagi a donar al tòtem, s’haurà de generar un contingut interactiu atractiu capaç d’atreure l’atenció dels presents. Per a aconseguir que la marca aconsegueixi un major impacte i la informació mostrada sigui recordada durant més temps pels presents.
Com hem observat els tòtems tàctils per a esdeveniments i campanyes de màrqueting són eines publicitàries que ofereixen una gran versatilitat. Adequant-se a les necessitats i objectius de cada marca i esdeveniment.
Proveïdors d’audiovisuals i interactius tàctils
Si desitja comptar amb un tòtem tàctil d’interior o exterior per als seus esdeveniments no dubti a contactar amb nosaltres. A més, disposem de pantalles led, estructura truss, televisors, quioscos tàctils, pantalles tàctils… Per a adequar-nos a les necessitats de cada client i tipus d’esdeveniment celebrat a Barcelona, Madrid, Bilbao, Saragossa, València… I segueixi’ns en Instagram, Facebook i YouTube per a observar algun dels nostres muntatges per a esdeveniments.